1) festival dat mij aanspreekt

Dit festival spreekt mij heel erg aan omdat ik vind dat deze poster echt iets overbrengt van vrolijkheid en gezelligheid. Ook al weet ik niet wat er word gedraaid, het maakt me wel nieuwsgierig.

2) een heel lelijk logo

Dit logo vind ik echt heel lelijk. Het spreekt je totaal niet aan en het logo zegt ook totaal niks over de naam of andersom. De kleuren vallen niet op en het is niet netjes maar viezig. Totaal niet aantrekkelijk dus.

3) een billboard gericht op metromannen

Ik vond dit wel toepasselijk bij het begrip metromannen omdat deze man er goed verzorgd uitziet en dat het hele principe van de metroman is.

4) een boodschap speciaal voor toeristen

Dit is een goed voorbeeld van een boodschap voor toeristen want zo worden ze aangespoord het museum van Rotterdam te gaan.

5) een boodschap op de grond

Duidelijker kan het eigenlijk niet zijn. Er word reclame gemaakt voor een nieuwe winkel op de Lijnbaan.

6) een uiting op een gekke plek

Ik vind dit wel een uiting op een gekke plek. Want je ziet dit eigenlijk nergens anders. Het is voor mij ook wel een kenmerk van Rotterdam zelf omdat elke keer als ik in de metro sta ik dit zie.

7) een uiting van hoge esthetische waarde

Ik denk dat dit wel een boodschap over brengt want anders zou het ook geen kunstwerk zijn. Tenminste in mijn ogen brengt het wel wat over. Ik weet alleen niet wat de echte betekenis ervan is.

8) een boodschap met een bijzondere betekenis 

Dit is echt een hele goede bijzondere boodschap vind ik. Verder kan ik er niet veel meer aan toe voegen want het spreekt eigenlijk voor zich maar ik vind dit echt heel mooi.

9) een uiting waar je om moet lachen

10) een heel krachtig logo

Ik vind het logo van Hollister heel krachtig, omdat je het ook op de shirts en truien ziet en daarom zou je het vogeltje van deze specifieke winkel altijd kunnen onderscheiden van andere vogel logo's.

Maak jouw eigen website met JouwWeb